2015. március 15., vasárnap

Interjú 2

Sziasztok!:)
Ismét egy interjúval érkeztem,amit Payne Rosaliaval készítettem.
A blogot a képre kattintva tekinthetitek meg:)


1.Mit gondoltál mikor kiderült,hogy a legszebb fejléc és legszebb design kategóriában is ilyen jó helyezéseket értél el?
- Először, többször is átolvastam, hogy biztos, az én nevem van-e odaírva. Aztán nagyon boldog lettem, örömtáncot lejtettem a szoba közepén. És magamban megköszöntem az olvasóimnak, meg persze nektek, és Naomi S.-nek, akinek ezeket köszönhetem. :)
2.Mi adta az ötletet a sztorihoz?
-Ilyenkor mindenki olyan válaszokat vár, amik megváltoztatják a világot, de ez sosincs így. Az ember gondolkozik, papírra (képernyőre) veti, és ha úgy érzi, érdemes arra, hogy blog legyen belőle, akkor csinál egyet, rendel egy designt, és kész. Az alapötlet igazából sehonnan nem jött. Este gondolkoztam, aztán, jött a nagy bumm, és megszületett a sztori. 
3.Egy héten mennyi időt szakítasz az írásra?
- Mivel a hetem eléggé zűrös, ezért általában a hétvégéimet szánom rá az írásra. Azon belül is, a szombat az írós napom, ilyenkor általában 4-5 órát töltök a gép előtt, és minden sztorimba írok egy keveset.
4.Gondolkodtál új blog indításán is?
- Persze, ez pont aktuális, éppen most készülök elindítani egy új blogot. :) Eddig csak azoknak az olvasóknak említettem, akik benne vannak a facebookos csoportban, mert egyelőre nem tervezem az indítását, még pár részt szeretnék írni. 
5.Mennyi a blogod napi látogatásának száma?
- Ez igazán változó. Van, hogy egy nap 400 oldalmegjelenítésem is van, de van, amikor a szám alig éri el a 100-at. Hirdetéstől függ. :) 
6.Mit gondolsz ha negatív kritika érkezik a történetedet illetően?
  -Próbálom megfogadni a tanácsokat. Engem a negatív kritika motivál, hogy egyre, és egyre próbáljak jobb lenni, ezért is szeretem a tanácsokat egy kritikában.
  7.Mit találsz fontosabbnak?Hogy te szeresd a sztorit amit írsz vagy inkább az emberek?
- Hmm.. Nehéz kérdés. Fontos, hogy én is szeressem a blogom, és az is, hogy az emberek, mert egy kicsit nekik is írom. Az olvasóim motiválnak, mert iszonyú lusta ember vagyok, így szombaton, mikor nincs kedvem leülni írni, akkor is, rájuk gondolok, és így valahogy sikerül összehozni. 
8.Hány részesre tervezed a blogodat?
- Az első évadot 25-30 részesre. A második évadról is vannak már elképzeléseim, de addig írom, míg oda nem érek, hogy na, bumm, vége az első évadnak, ezt akartam.
  9.Mi szeretnél lenni felnőtt korodban?
-Író, pszichológus. 
10.A boldog befejezéseket szereted egy történetben vagy a szomorú,de tanulságosakat?
- Szomorú, de tanulságos. Én is szomorú, de tanulságos blogot szeretnék majd, mert ezeket szeretem a legjobban. De, ilyenből nem sok van, a legtöbb inkább happy endes, szóval, még mindig keresem azt a történetet, ami illik hozzám. :)


                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése