2015. április 26., vasárnap

Kritika #5 At the Moment -, #6 Glock17

Sziasztok! Kicsit megkésve, de megérkeztem 3 kritikával. Ha szeretnétek tőlem dolgokat rendelni, akkor emailben és chatben is megtehetitek. E-mail: daniellamirachelle@freemail.hu

- Ez a kritika nem bántásból íródott -

( x
Anastasia-tól kértél kritikát, de ő sajnos nem tudja elkészíteni, így én írom meg helyette, remélem nem gond.
I. Fejléc: 

Gyönyörű! Nagyon tetszik! Szép a színválasztás, a külső sötét színnel teljesen összepasszol a fejléc közepén lévő erős, világos szín. A fejléc minden egyes része tetszik, kivéve az alsó képen Ashton bal kezénél lévő képet. Teljesen ugyanúgy néz ki mint a fal (((gondolom az egy fal, mert ott egy ajtó))), így beleolvad és nem lehet látni, hogy hol a keze.

10/9

II. Design: 

Az első pontban is említettem, hogy tetszik, mert harmonizál egymással a háttér és a fejléc színe. Ezt a részt nem is részletezném tovább. Térjünk át a modul részre. Kevés. Kifejezetten kevés modulod van. Hiányolok még oldalakat és a fülszöveg is kéne, alul azok a Gugli képek teljesen feleslegesek, semmiben sem kapcsolódik a történetedhez, valószínűleg senki sem fogja nézegetni őket. Valamint üresnek érzem a bloggot a chat ablak nélkül A másik dolog ami borzalmas hatást kelt, az a kilométernyi sor a bejegyzéseid alatt. Tapasztalatból tudom, hogy az ember általában úgy ír, hogy kienterezik néhány sort, hogy egyszerűbbé tegye az írást. Szerintem érdemes lenne kitörölnöd azokat a mérföldeket, mert irtózatosan mutatnak a blogodban.

10/7

III. Történet, írásmód:

A történeted elég jó, sőt. A baj a helyesírással van. Borzalmas, ráadásul ront mindenen, amin csak lehet.
És most említenék néhány orbitális hibát:

- Michael húga ként felnőni nagyon jó volt.
helyesen pedig: Michael húgaként felnőni nagyon jó volt. 
A következő mondatnál tátvamaradt a szám. Mi ez?!?!?!?!
- Ezt itt te vetted szal ki-be járásod van a szobában.
helyesen pedig: Ezt itt te vetted SZÓVAL ki-be járásod van a szobában. 
Én értem, hogy nehéz elszakadni a facebook adta rövidítésektől, de ha egyszerűen nem megy, és nem eszed észre, sőt, ha még a bétád sem veszi észre, akkor ott hatalmas hiba van.
Azt hiszem, hogy a többit nem említem meg. Javaslom, hogy keress egy új bétát, írj jobban, vagy mondd meg a bétádnak, hogy próbáljon többször átolvasni egy részt, mert gondolom ezt nem egy poén fanfictionnak tervezted.

10/5

30/ 21

- Ez a kritika nem bántásból íródott -

Glock17
( x )


I. Fejléc: 

A múltkoriban már írtam kritikát a blogodról, és meglepődtem, amikor újat kértél. A fejléced sokkal jobb, mint az előző. Összhangban van mindennel a mi a blgodon van, ennek ellenére van pár dolog, ami nem tetszik rajta. Selenát és a párt jobban beledolgoztam, elhalványítottam volna, valamint a betűtípust is valami domborúra csináltam volna, ezek ellenére tetszik. Ha nem haragszol meg, a többi részről nem írok különösebben, hiszen minden maradt a régi, kivéve pár tanácsot, amit megfogadtál. Összességében szép, és tetszik, hogy nem feded fel, hogy ki a két főszereplő fiú.

10/9
(((Ha elolvastátok kérlek írjatok egy kommentet, hogy tudjam, láttátok)))

2 megjegyzés: