2015. április 27., hétfő

Kritika-Make it out Alive [Harry Styles au] by:Betty

Sziasztok. Most hoztam egy kritikát.:) Ne aggódjatok a többit is nem sokára hozom, csak idő kell hozzá! :) Sok puszi. Ha szeretnétek kérni tőlem valamit, rendeljetek csak! :) 

http://makeitoutaliveharrysau.blogspot.hu/

Kinézet: Egyszerű és letisztult. A színek összhangba van a fejléccel. A fejléc szépen ki lett dolgozva.:) Moduloknál is minden rendben van.

Történet: A bevezető és a prológus is nagyon szépen bevezetted. Nagyon izgalmas a történet. Szép és összetetten fogalmazol és élvezettel olvastam azt a 3 részt + prológust és a bevezetőt is. Csak jót tudok mesélni. Remélem, hogy még csak most jönnek az izgalmasabbnál-izgalmasabb részek, már alig várom őket.:) Harryről, pedig, sejtem hogy hova mehet állandóan, de ezt majd úgyis tudni fogjuk ha oda jutunk:D Legalábbis elfogom majd mondani, hogy jóra gondoltam-e.:) Ha mégse sebaj:) Örülök, hogy engem választottál, hogy írjak kritikát neked. Örömmel olvasom tovább a blogodat. Már fel is iratkoztam!

Remélem, nem gond hogy csak ennyit tudtam írni. :)) Sok sikert a blogoláshoz! :)

Ui: Siess kérlek, az új résszel!!!! *-* Kíváncsi vagyok mi fog történni Harry-vel és Adelaide-vel!

Sok puszi:


1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon szépen köszönöm a kedves, bátorító szavakat. Mindig jól esik a dicséret. <33
    Azt mondjuk, zárójelben megjegyeznem, hogy ezt a kritikát nem én rendeltem, habár ott van a nevem a chatben, biztos nem én voltam, mert még soha életemben nem rendeltem kritikát, valaki szórakozhatott, vagy nem is tudom. :D Mindegy is, mert így is nagyon jól estek a dicsérő szavak. Köszönöm szépen! <3

    VálaszTörlés