2016. március 1., kedd

#Segítség-Hogyan kell szerzővé vagy rendszergazdává tenni valakit, avagy hogyan lehet visszaigazolni és kitörölni valakit

Sziasztok! Mostanában, ahogy figyeltem a rendeléseket, pár ember nem értette, hogyan is lehet berakni egy szerzőt, vagy egy rendszergazdát a blogjába, így hoztam nektek egy kis segítséget! Remélem, minden érthető lesz! Ha mégsem tudjátok, hol találtok.
Ezt a bejegyzést itt találjátok: forrás: CBD
Rémelem nem gond, hogy vittem!:)))
(a bejegyzést az CBD blogról szedtem)

Hogyan lehet Szerzővé vagy Rendszergazdává tenni valakit? 
Úgy gondoltam, menjünk a legelejétől; ne tévedjen el senki!:

Bejelentkezel 
Rámész, majd rákattintasz az adott blogra
Rámész, majd rákattintasz a bal oldalon található "Beállítások" pontra
Rámész, majd rákattintasz az "Engedélyek"-ben, "Blogszerzők" pontban található neved alatti "+szerzők hozzáadása" pontra
Ekkor ki kell dobnia egy dobozt, melybe rákattintasz, majd elkezded bemásolni vagy bepötyögni azt az e-mail címet, melyre akarod küldeni az új Szerző vagy Rendszergazda meghívóját Amikor kész az e-mail cím beírása egyszerűen rákattintasz az alatta levő, narancssárga téglalapra, amibe az van írva, hogy "Szerzők meghívása"
Ekkor ezt kell kiírnia, s neked csak annyit kell tenned, hogy vársz, míg ő el nem fogadja
Mikor elfogadta az illető ezt láthatod. A következő lépés az, hogy hogyha nem egyszerű Szerző szeretnéd, hogy legyen, hanem szeretnéd, hogy mindent meg tudjon csinálni, akárcsak Te, alias Rendszergazda legyen, akkor a "Szerző" dobozra rámész, majd rákattintsz, ami leugrik, s a Szerző mellett a Rendszergazda is megjelenik az utóbbira rákattintasz és ezzel kész is.


Hogyan lehet visszafokozni Szerzővé tenni valakit?

Egyszerű, a "Rendszergazda" pontra rámész, majd rákattintasz és a "Szerző"-re rámenve, majd rákattintva el is intézted.

Hogyan lehet kitörölni a blog írói közül valakit?

Ez is egyszerűnek mondható. Rámész a neve melletti "X"-re és már törölve is van. Megjegyzés: Azért írtam ilyen szövegeket az a státusz átalakítandóhoz, mert semmihez nincs köze az adott dolgokhoz.

Remélem tudtam mindenkinek segíteni! További szép napot! :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése